poniedziałek, 30 lipca 2012

Tygrys w wersji "slim"


Malowanego tygrysa z Tajwanu przysłał mi Ling jako kartkę oficjalną. Żal przyznać, ale pocztówka mi się po prostu nie podoba jest cienka i w zasadzie wydaje mi się, że wcale pocztówką nie jest. Ratuje ją jedynie treść. Ling opisuje mi w jaki sposób Chińczycy (w tym Tajwańczycy) obliczają lata z wykorzystaniem dwunastu zwierząt, a więc mamy: mysz → krowę → tygrysa → królika → smoka → węża → konia → kozę → małpę → koguta → psa i świnię. W tym roku obchodzą rok smoka, ale Ling urodził się w roku tygrysa i z tego powodu wybrał dla mnie jego obrazek. 


Distance: 8,464 km
Travel time: 13 days 
 
 

Całość uzupełniają znaczki i choć one są ciekawe. Kolorowe z folkowymi tematami, podoba mi się także czerwona pieczątka choć nie do końca wiem co oznacza, bo stempel pocztowy jest okrągły. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz