niedziela, 23 września 2012

Hey! I`m swimming to you!

Pocztówkę z „kropelkowej” serii wyjęłam ze skrzynki wieki temu, ale jak wiecie kopiec pocztówek na moim biurku raczej rośnie niż się zmniejsza, więc każda kolejna na dodanie czeka jedynie dłużej.
Sherry, która przysłała mi ją w ramach fav tagu ozdobiła ją cudnymi naklejkami i fantastyczną wiadomością. Moją uwagę zwrócił napis „Hey! I`m swimming to you!”. Więc czy pocztówka mi się podoba? To oczywiste, że tak na żywo jeszcze bardziej! Dziękuję! To właśnie takie kartki dodają kolorytu mojemu dniu.

 
Znaczki, równie kolorowe i naklejone tak by nie zasłonić nadruku na odwrocie, no i coś czego nie będzie wam dane zobaczyć – namalowana przez Sherry flaga, by nikt nie miał wątpliwości dokąd wysyła pocztówkę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz