wtorek, 31 lipca 2012

Keepers of our secrets


No to może teraz kolejna zmiana tematyki, bo oto 05 czerwca dotarły do mnie oficjalne ptaki z Holandii. Żaden ze mnie ornitolog, ale na moje oko to żurawie, choć nie umiem określić konkretnej rasy. Tę zasługującą na serduszko kartkę przysłała do mnie Jet, z nieco zwariowaną choć ciekawą wiadomością. Jak piszę Jet ptaki same w sobie są obiektem sztuki, z czym jak najbardziej się zgadzam, bo o ptakach nie powiem złego słowa. Dla niej są również powiernikami tajemnic, reszta to bardziej wiersz niż informacja, a by ubarwić ostatecznie pocztówkę Jet narysowała dla mnie jakiegoś bzyczącego owada. Dziękuję! Thank you! Dank u wel!


Distance: 1,039 km
Travel time: 6 days


Jak się zatem domyślacie tytuł posta to dosłowny cytat z Jet. Na zakończenie znaczki. Normalne, nie jakieś tam naklejki, dostępne w każdym kiosku w Holandii, gdzie w zasadzie brak jest oficjalnych urzędów pocztowych, a ich funkcje pełnią właśnie kioski.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz