wtorek, 31 lipca 2012

Sklep z książkami


Ojej jeśli za każdym razem będę wyciągała ze skrzynki tyle kartek nigdy nie skończę dodawać poprzednich, dobrze że listonosz nie roznosi u nas poczty codziennie. Biorąc pod uwagę, że ostatnio się ograniczam, jest szansa, że przed końcem roku skończę... któregoś roku...
No to losowanie ze starty iiiii.... zwycięzcą jest.... I offer tag... od Ingrid (Linzerin) wspaniałej 51 letniej postcrosserki, która zgodziła się również na wymianę ze mną, za co będę jej dozgonnie wdzięczna i chyba po praz pierwszy od dawna wyślę komuś kopertę priorytetem. Ingrid mieszka w Linz, a trzy tygodnie temu będąc na wycieczce w Braunau w małej księgarence znalazła kilka kartek związanych tematycznie z książkami, a ja bezczelnie zaraz ją ich pozbawiłam...
Kartkę dostałam po prostu ekspresem, chyba Ingrid przekupiła pocztę.


Znaczki na odwrocie w dużej mierze są zamazane tuszem z pocztowych pieczątek, ale mimo to widać jakie są ciekawe. Szczególnie podoba mi się lis z książkami będący znaczkiem z serii Europa! Zastanowiła mnie również dziwna pieczątka przybita (jak stwierdziła Ingrid) na poczcie, a związana z jakimś dniem dziecka O.o




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz