czwartek, 9 sierpnia 2012

Psia para

Dziś będzie dwa w jednym. Tematyka ta sama, nadawca również i nawet dzień nadanie się zgadza. Tak więc postanowiłam nie dodawać sobie roboty i obie pocztówki przedstawić zbiorczo. Tak więc zaczynajmy. Kartki z boskimi zdjęciami Rachael Hale przesłała mi wypoczywająca na działce w Prądocinie Paulina (szynszylowa). Opowiadając mi na ich łamach o pięknym jeziorze, działce, burzy i nerwówce przed wynikami testu, który zadecyduje o tym do jakiego liceum lub technikum się dostanie. Wybrała ciekawy kierunek psychologiczno-pedgogiczny więc trzymałam za nią kciuki. Ciekawi mnie jak poszło.
A co na pocztówkach? Psy! Ze względu na kolorystykę stawiałabym na chłopca i dziewczynkę. 


Czyż nie jest urocza? Na tych kartkach zawsze brakuje mi jednego... rasy, bo ja naprawdę nie znam ich wszystkich na pamięć...

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz