wtorek, 9 października 2012

Skrzynka po Taiwańsku

Dorobiłam się kolejnego dubla i to przez własną nieuwagę, bo obie pocztówki są z Fav RR przy czym jeden przesłała mi Sherry w grupie #35, a drugą Jill w grupie #51. Bijmy brawa dla mojego geniuszu. Nic to. Zdarza się. Dzięki Jill dowiedziałam się, że na zdjęciu widnieje stary model skrzynki pocztowej z Tajwanu. Ta stoi na rogu Neiwan Theater (niedziałającego już, ale niegdyś bardzo popularnego teatru, w którym obecnie mieści się lubiana przez turystów restauracja).

Sherry podzieliła się za to swoją ulubioną piosenką „Hero” Mariah Carey.  Zauważyliście rower? No jasne, że tak nie da się go przeoczyć. Podoba mi się jego dziwny kształt, nie zazdroszczę jednak temu kto będzie jeździł na tych rozpąpowanych kołach.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz