środa, 28 listopada 2012

The Pear Blossom Fairy

O mamusiu! Ile ja tego mam! Oczywiście cieszę się, ale sama jestem w głębokim szoku! Ta urocza wróżka kwiatów gruszy przyszła od Kasi (DwaWilki) jako podziękowanie za (niezbyt sprawną) organizację zamówienia z Ukrainy. Aż mi wstyd, ja nie mam czasu rozesłać pocztówek dziękczynnych za te wszystkie dobroci, które mnie spotykają. Na łamach pocztówki prawdziwe wypracowanie, zmieściło się bo kartka duża, choć tak ledwo ledwo! Kasiu ja mam w domu ponad 4k książek! Co tam lektury...
English: This one is a thank you card for organise the ordering from Ukrainian shop, Kasia sent it to my in August with a greate message on the back.

Sing, sing, sing you blackbirds!
Sing you beautiful thrush!
It`s Spring, Spring, Spring; so sing, sing, sing,
From dawn till stars say „hush”.

See, see, see the blosom
On the Pear Tree shining white!
It will fall like snow, but the pear will grow
For people`s and birds` delight.

Build, build, build, you chaffinch,
Build, you robin and wren,
A safe warm nest where your eggs may rest;
Then sit, sit, sit, little hen!

1 komentarz: