środa, 12 grudnia 2012

Fav RR#49 tiitinen

Coraz częściej zdarza mi się czegoś ostatnio zapominać i tak też jest tym razem. Patrzę na pocztówkę i wiem, że pamiętałam jaka to bajka, a teraz w głowie mam pustkę. To przerażające.
Kartkę wysłała mi tiitinen z Fav RR#49 i jest to oczywiście Rudolf Koivu do mojej kolekcji dziecięcych ilustracji. Jak to dobrze, że od soboty odpoczywam w Krakowie. Wprawdzie w tym czasie nie odbiorę pocztówek, ale będę też miała czas dla siebie i na naukę, a to już bardzo dużo.
English: I am so tired that I start to forget what I had in mind. I knew this fable tale but i cant remember good that in Christmas season we will be in Cracow and I will have some time to rest. This is ofcours Rudolf Koivu illustration to my collection and it was sent by tiitinen as Fav RR#49. Thank you dear for your effort with masking tape :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz