piątek, 14 grudnia 2012

Harvest in Roztocze

No to lecimy dalej prawda? Karteczka z Roztocza od Ani (Radosiewka). O matko data z czerwca, ale jestem w bagnie z tymi pocztówkami, ale nie martwcie się, mam i starsze sprzed roku... Tak to jest jak się bloga zaczyna prowadzić prawie po 2 latach zabawy.
Ania studiuje w Warszawie i może to po czasie, ale powiem ci że u mnie wszystkie egzaminy z prawa były ustne. Bałam się, ale teraz wolę egzamin ustny od pisemnego, bo liczy się wrażenie, kontakt z wykładowcą nie tylko wiedza. Po roku pedagogiki w końcu zrozumiałam co nieco z psychologii, którą kiedyś stosowałam bardziej instynktownie.
Wracając do widoczku, przez wami żniwa na Żurawnicy – to taka wieś w gminie Zwierzyniec, wiem tylko dlatego, że w tym roku teściowa z teściem wybrali się na zwiedzanie tych okolic i zdali nam bardzo dokładny raport. Wiedzieli jak bardzo chcę zwiedzić Roztocze i zrobili mi rekonesans, także za rok choćby na piechotę!
English: Don`t even ask when i have recived this postcard it was a loooong time ago! Ania (Radosiewka) sent it during her examination session. This is a view from Roztocze region – harvest in Żurawnica. Żurawnica is a village in Zwierzyniec municipiality. I know that only because my parents in law went last summer for vacations in this region and was telling me all about it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz