czwartek, 13 grudnia 2012

Miś na sznurku

Sama nie wiem skąd ta kartka wzięła się w moich ulubionych, a w zasadzie wiem! Po raz kolejny moje skarby siadły do kompa klikając co popadnie nieświadome co robią, a ja zareagowałam za późno. Tak czy owak dostałam ją... a koleżanka odgadła, że to raczej ulubiona dzieci niż moja. Chwała jej za to. Crusta zaproponowała mi też wymianę, z której chętnie skorzystam.
Zaskoczyło mnie natomiast pytanie. Czy w Polsce jest zimno? Chyba nie, choć w porównaniu z Indonezją mamy tu mrozy.
English: It was a fav tag from Crusta. I didn`t add it but my sons did so I have recived card with a strange question. Strange from my point of view ofcourse.
Is it cold in Poland? I think not, we have hot summer from time to time, spring and autumn arent too cold as well and in winter... this year we have snow but tempretures arent very low. Looking from Indonesian side it is cold up here! Frosty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz