piątek, 28 grudnia 2012

My Daddy Long Legs #2

Oh i ah! A wszystko dzięki kolejnej pocztówce z Taiwanu, którą dostałam od Jill (jill0726). To nabytek z Favourites RR#63, zaskoczyło mnie więc nieco pytanie, czy pocztówka mi się podoba. No ba! Uwielbiam ten film mimo, że jak już wspominałam nigdy go nie widziałam i długo nie będzie mi dane, bo nasz net nie pociągnie. Moja wyobraźnia podpowiada mi za to cały scenariusz tej opowieści dzięki tym niesamowitym rysunkom. Kiedyś, choć nie za szybko, uda mi się zebrać je wszystkie...
English: Wow! All thanks to my next postcard from Taiwan. It was sent by Jill (jill0726) as a FavouriteRR #63. I was little shocked by her question - How I enjoy this card? - I love it! This is so obvious. I`ve never saw the film but thanks to this postcard serie and greate draws I can imagine all of it scenario. Someday I will even watch it.
Poland is normaly cold at winter time but for two last years we hardly ever see the snow. Its quiet sad that there is non at Christmas time.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz