wtorek, 18 grudnia 2012

My Daddy Long Legs

Poprosiłam dziś synka o wybór z mojego podróżnego pudełeczka pocztówki, która najbardziej mu się podoba. Wybrał cztery - ale po trzylatku trudno spodziewać się zdecydowania. Każda jest inna zarówno w tematyce jak i stylu, ale postanowiłam opisać je wszystkie. Z reszty Daniel zrobił zresztą domek, taki jak kiedyś sama układałam z kart do gry.
Pocztówka, którą otrzymałam od Juli (dolphinjj) to ilustracja z animowanego filmu Nippon Animation studio, który jest ekranizacją powieści Daddy_Long_Legs napisanej przez Jean Webster.
To historia Judy Abbott, sieroty  której dano możliwość podjęcia nauki w renomowanej placówce jaką jest Lincoln Memorial High School, a jako jedyną zapłatę tajemniczy ofiarodawca poprosił by dziewczyna co miesiąc pisała do niego list. Opowieść podzielono na czterdzieści epizodów, które kończą się w momencie zakończenia przez Judy edukacji w szkole. 
Skądś znam tą opowieść, więc jest wielce prawdopodobne że czytałam tę książkę, bo jako nastolatka pochłaniałam ich tysiące i choć nie widziałam filmu, wydane na pocztówkach ilustracje zachwycają mnie. Są piękne, delikatne i tajemnicze, jak tajemniczy dobroczyńca dziewczynki.
English: This lovley postcard was sent by Julia (dolphinjj). It is an illustration to the animated film "Daddy Long Legs" created by Nippon Animation studio in 1990 year and based on the novel "Daddy-Long-Legs" written by Jean Webster. 
It is a history of Judy Abbott an orphan who has been given the opportunity to study at a prestigous Lincoln Memorial High School. Her only payment is to write a letter every month and sent it to her misterious benefactor. Story is composed of 40 episodes and ends when Judy is finishing the school.
I must admit I`ve never seen any of thous episodes but I love the draws from postcards I recived. They are cute, delicate and misterious like Judies benefactor.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz