środa, 26 grudnia 2012

Pucker Up

Dla przełamania ciągu z B&B Irmina przysłała mi całuśną małpeczkę. Nie dałabym sobie odciąć za to ręki, ale zdaje się, że buziaka przesyła nam młody orangutan, którego zdjęcie wykonał James Balog. Słodka pocztówka, ale wiadomość raczej smutna, taka typowo ciążowa. Dobrze pamiętam jak mi grały hormony i ryczałam z tak błahych powodów, że to aż żal wspominać. Z drugiej strony rozumiem Inę, bo sama płakałam gdy dowiedziałam się, że to chłopiec, kiedy ja tak chciałam dziewczynkę. Na szczęście przeszło mi błyskawicznie, a Daniel jest moim oczkiem w głowie, mam więc nadzieję, że Irmina też pogodziła się z tym faktem.
 English: Lets have a breake from B&B. Irmina sent me many other postcards like this one with monkey sending us a kiss. Photo was made by James Balog and its rather cute isn`t it ? But on the back Inka is writting about here sulks in pregnant. I remember it well when I was crying from many small reasons.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz