piątek, 25 stycznia 2013

Bajki odkryte na nowo

Ledwo pamiętam tę bajeczkę, a przecież musiałam słyszeć ją wiele razy. Zupełnie też nie przypominam sobie ukazanego na pocztówce bohatera. Wiem jedno autorem ilustracji jest Jan Marcin Szancer i nie musiałam zerkać na stopkę by to napisać. Styl Szancera jest tak charakterystyczny, że rozpoznam go niemal zawsze. 
"O krasnoludkach i o sierotce Marysi" Marii Konopnickiej to nadal lektura w klasach niższych... wygląda na to, że ja będę musiała ją sobie przyswoić na nowo. 
Na obrazku szczur Wicherek, a na odwrocie Xellosan wspomina o 5 szczurach, które miała. Ja miałam dwa i muszę się zgodzić to cudownie rodzinne i mądre zwierzaki.
English: What can I write? This is an illustration to a story wrote by polish famous children autor Maria Konopnicka "About dwarfs and about orphan Marry" - translating litteraly. Postcard is a fav tag from my forum friend Xellosan and illustrator name is Jan Martin Szancer also famous polish illustrator.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz