niedziela, 6 stycznia 2013

Dzieci Meksyku

Aleście mi dzisiaj dopisali ilościowo, pobiję chyba swój kolejny rekord dziennych odwiedzin. Nie żeby był jakiś wielki, ale to zawsze miło. To jak gotowe na kolejną porcję nowości z kraju i ze świata? Tak sądziłam! Na początek może mały przekładaniec, a więc po kilku zagranicznych powrót do Polski. Za to jaki... Bo oto obraz Danuty Muszyńskiej-Zamorskiej „Dzieci Meksyku”. Przesłała mi go nayanka, która po otrzymaniu wypisanej pocztówki z tym wzorem od innej forumowej koleżanki, tę z uśmiechem puściła w świat i tak trafiła ona do mnie. Muszę mieć dobrą karmę, skoro wypadło na mnie.
English: Today I will have another record on this blog it is maybe not to much but it always make me happy. So after few cards from abroad, next will be from my home country – Poland. This is a fav tag from nayanka with beautiful painting of Danuta Muszyńska-Zamorska called „Children of Mexic”. Edyta always know how to make me smile.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz