piątek, 4 stycznia 2013

Miastko - Brama do natury


No i kolejna pocztówka od Nielotnej, którą sprawiła mi wielką przyjemność! Jezioro Bobęcińskie Wielkie i Bobęcińskie Małe z lotu ptaka oba w gminie Miastko. To pocztówka z moich ulubionych, jedna z tych w których zakochałam się od razu. Podobają mi się zdjęcia z lotu ptaka, choć poznałam je lepiej dopiero dzięki PC.
„Miastko – Brama do natury” – to hasło z pocztówki i patrząc na zdjęcie coś w tym jest, kto nie chciałby wypoczywać wśród tych zielonych ostoi i zanurzyć się w nieprzebranym granacie wody.
Mam nadzieję, że prezenty podobały się rodzinie, a Sylwester wypadł zgodnie z planami i oczekiwaniami. Dziękuję ślicznie.
English: Another postcard from Nielotna was a kind of surprise. Bobęcińskie Wielkie (greate) and Bobęcińskie Małe (small) lakes from the sky. This is a card from my favorites one of those I fall in love in the moment I first saw them. 
"Miastko - Gate of Nature" this is a catchword on the postcard and I have to agree. bright green forests and deep blue of the lakes who would not dream about visiting such please. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz