niedziela, 6 stycznia 2013

Miś Uszatek i Króliki

Kolejny Miś Uszatek od Xellosan do mojej rosnącej dzięki koleżance kolekcji. Cieszą mnie te pocztówki, bo przypominają mi dzieciństwo. Dziś mamy zatem dzień śpiewania pioseneczek z dobranocek.
Na dobranoc
Dobry wieczór
Miś pluszowy śpiewa wam
Mówią o mnie Miś Uszatek
Bo klapnięte uszko mam
Jestem sobie mały miś, gruby miś
Znam się z dziećmi nie od dziś
Jestem sobie mały miś, śmieszny miś
Znam się z dziećmi nie od dziś”
English: Another Ushatek Bear from Xellosan to my growing collection! I love this cards because they are a memorie from my childhood. Thanks to them today we sing songs from good night stories.

1 komentarz:

  1. a wiedziałaś, że Miś jest bardzo popularny w Japonii i w Finlandii?
    http://youtu.be/me6DPNuGjsQ :)

    OdpowiedzUsuń