czwartek, 17 stycznia 2013

Missing Christmas card

Zachciało mi się dziś kogoś zatagować i stwierdziłam, że nie mogę. Nie dodałam bowiem wszystkich moich świątecznych pocztówek. W lekkim szale zaczęłam zatem skanować to czego jeszcze nie zdążyłam, przeglądać starty no i odnalazłam kilka nierozpakowanych kopert... Dziękuję kochani domownicy! Jak zwykle można liczyć na to, że ruszycie moja pocztę bez pytania... Jak to miło, że to jeszcze tylko do sierpnia.
Tak więc pierwsza niezwykle ważna dla mnie pocztówka przyszła od Inki! Matko myślałam, że już nigdy nie będzie nam dane do siebie popisać,a tu taka miła niespodzianka. Teraz to ja muszę odpisać... Wiem nawet na czym :)
English: I realized I wont be able to tag no one in tematic tag if I wont add all Christmas cards I`ve already recived. So I desperatly started to scan them and … I found card from Irmina. Thank you mom... you again hide my post from me. Good I have it now and can answer to it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz