wtorek, 8 stycznia 2013

National delicacy

Kolejny nabytek z okresu świątecznego to pocztówka od Dariny, z wyjątkowo apetycznymi Ukraińskimi specjałami, z pięknie wyszywanymi bieżnikami z ludowym haftem w kolorze narodowym i bajecznymi znaczkami. Cudowne zestawienie. Cieszy tym bardziej, że to jedna z moich ulubionych pocztówek z kraju naszego sąsiada. Na Ukrainie byłam raz i odczucia mam raczej mieszane, ale z uwagi na to jak kuszą mnie kolory i zapachy zaklęte w ich kartkach, mam nadzieję, że z Pawłem wybierzemy się za granicę na kilka dni, pozwiedzać, poczuć to co dotąd pozostawało jedynie w kwestii wyobraźni. Zobaczyć kraj moich przodków, a potem może kiedyś, dalej na wschód przez Rosję, w miejsca, które opisywała mi babcia.
English: Another postcard from the Christmas period is from Darina. Unique and apetical Ukrainian dishes, wonderful national colours and embroidery on runner and fairy stamps. Fabulous combination.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz