sobota, 26 stycznia 2013

Zimowa uczta

Gile to zaiste piękne ptaki, szkoda że tak rzadko można je obecnie zobaczyć. Kiedyś były częstym zimowym widokiem, ale od lat na jarzębinie przy domu i dzikiej róży widuję co najwyżej sikorki modre, a i to dobrze... Pamiętam, że jako dziecko lubiłam obserwować ptaki, z czasem zbrakło mi jedynie czasu, by kultywować tę nabytą w dzieciństwie umiejętność podziwiania rzeczy drobnych. Odkrywam ją na nowo dobiera z moim młodszym synem i boli mnie, że nie jestem mu w stanie pokazać pierzastych istot, które kiedyś tak cieszyły moje oczy. 
Pocztówka to element wymiany z Bejb <3 - cudny element przyznacie.
English: Those little cute birds was once very popular during winter period and could be seen often. But I didn`t saw any of them for a long time now. It sad... I would love to show them to my kids somwhere else than on photography. Card is a swap from Bejb <3 and for me it is georgeous.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz