poniedziałek, 11 lutego 2013

Dream Fields

Tatiana, która przysłała mi tę lawendową pocztówkę marzy o wizycie w Prowansji i odkąd raz odwiedziła Francję tęskni za tym cudownym krajem. Muszę się z nią zgodzić, bo choć byłam tam wieki temu i to tak krótko, wciąż planuję ponowną wycieczkę zastanawiając się obecnie, czy chodzi mi bardziej o spędzenie kilku romantycznych dni z Pawłem, czy może hałaśliwej eskapadzie z dzieciakami. W sumie na lawendowych polach byłoby mi wszystko jedno, bo w takim krajobrazie reszta świata przestałaby istnieć, a mnie trzeba by reanimować do świata rzeczywistego.
English: Tatiana sent me this lovely postcard as a favorite tag telling me about her dream of visiting France again. I can understand her well I was there many years ago and I still would like to come back to pleaces I have visited and hope to see even more that I did not see at all. Provance is a magic pleace for me as well as Toscany and I would like to visi both pleaces in the future for a longer time than a day or two.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz