czwartek, 7 lutego 2013

Krowia wyspa

Kazimierz Dolny to miejsce z mojej przeszłości kiedy jako licealistka co roku jeździłam na plenery malarskie. Dziś te czasy wydają się zamierzchłą przeszłością, ale nadal pamiętam piękne widoki jakie dane mi było podziwiać podczas wielogodzinnych wycieczek i sesji malarskich. Rozumiecie więc zatem, że kiedy zobaczyłam przedstawioną na pocztówce Krowią wyspę, po prostu nie mogłam się oprzeć i tak przy kolejnej próbie w „kartkolotku” udało mi się ją wygrać od DwaWilki! Kasia jak zwykle kartkę wypisała cudownie, ja chyba nie mam takiego daru by odbiorca poczuł się jak mój bliski przyjaciel, to rzadka i bardzo cenna umiejętność.
English: As a teenager every year I was visiting Kazimierz Dolny to spend there two weeks on painting greate vievs of the region. Thats why when I saw this card in my friends album I felt I`ve got to have it and I did recive it as a win in kartkolotek :) As always 2Wilki made me feel as her best friend thanks to her warm message. Thank you dear.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz