poniedziałek, 4 lutego 2013

Romantic side of coffee

Kiedyś nie przepadałam za kawą. Zaczęłam ją pić dość wcześnie i w najgorszym wydaniu, bo jak kawę docenić może dziesięciolatka pełniąca nocną wartę na obozie harcerskim? Pod koniec liceum mój pogląd zmienił się jednak drastycznie, a to za sprawą mojej nauczycielki od historii sztuki i kilkudniowej wizyty w Paryżu. Francja nie jest może oczywiście potentatem kawy, ale w tym kraju istnieje swoista kultura jej picia, a uliczne kawiarenki serwują naprawdę doskonałą kawę z najlepszych plantacji. Dziś jako dorosła osoba, dzień zaczynam od kawy i śniadania, ale w przeciwieństwie do mojego partnera na tej jednej kawie poprzestaję, jedynie sporadycznie racząc się jej większą ilością. Nie wiem jak kawę pije Julia, która przesłała mi tę klimatycznie powiązaną z Paryżem pocztówkę, jednak tą kartą koleżanka sprawiła mi wielką frajdę.
English: I like coffee and every morning I start with a cup of this noble black drink. Thats why this postcard from Julia made me so happy. It have everything that I like and admire, nice composition, good shot and a romantic little Franch character. Thank you dear.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz