poniedziałek, 4 lutego 2013

To Protect and Shepherd!

Eh bidna Marta, eh bidna Ja, eh... biedne wszystkie matki! Ile to my się zawsze najemy nerwów przez te nasze dzieci, ile to nieprzespanych nocy, wyrwanych z głowy włosów i obgryzionych paznokci. A całe szczęście ja mogę wyżalić się Śpiącej, a ona mi i jedna rozumie drugą doskonale. To właśnie dlatego tak kocham wszystkie pocztówki z NY, bo stanowią naszą nieprzerwaną rozmowę na odległość... z tą nie jest wcale inaczej, a że to jedna z moich ulubionych kartek radość miałam podwójną. Mina tego policjanta musi być naprawdę bezcenna, a ja widzę ją zamykając oczy.
English: To Protect and Shepherd! That should be a motto of police services in that town. This is another wonderful postcard from my friend from NY – Marta. Tell me how can I not love her? I don`t remember where but few days ago I was reading about a custom of  driving flocks of sheeps from mountain pastures to valleys through one of the European capitals.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz