niedziela, 10 marca 2013

Krtek in winter

Bardzo lubię pocztówki z Krecikiem, bo to takie wspomnienie z okresu mojego dzieciństwa i choć wydaję mi się wciąż bardzo realne tak naprawdę jego obraz coraz bardziej zaciera się w mojej pamięci. Taka jest kolej rzeczy, dziś lepiej potrafię wskazać bohaterów i opisać przygody „Avatara” i „Moich małych kucyków”. Poznałam też zupełnie nowe dla mnie, ale tak naprawdę od lat znane pokoleniom poza granicami Polski serie. Najlepiej jednak smakuje to czym skorupka nasiąknie za młodu i tak Krecik towarzyszyć mi będzie już chyba zawsze. Pasuje mi ta zimowa sceneria, bo taka też rozciąga się za moim oknem, a ja bidna chora mogę tylko pomarzyć o sankach i bałwanie, choć w zasadzie marzę głównie o przebiśniegach.
English: This is a memorie from my childhood. Maybe thats why i like cards with this little one so much. This one in winter scenerie looks just like the world outside my window. Yes we have winter again in Poland.

2 komentarze:

  1. królestwo za pocztówkę z Krecikiem!
    kiedyś miałam kalendarz, i miałam Krecika i dni tygodnia po czesku, ale już dawno go wyrzuciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm so glad you like my postcard :) Krtek reminds me of my childhood too :)

    OdpowiedzUsuń