środa, 13 marca 2013

Niedźwiadek z fontanny

To już moja nie pierwsza pocztówka z miśkiem i tym bardziej nie pierwsza z Przemyśla, ale ze wszystkich otrzymanych jak dotąd podobała mi się tak naprawdę tylko jedna. Czemu to nie ta? W sumie nie mam jej nic do zarzucenia, po prostu ta rzeźba nie wpasowuje się w moje gusta. Gdyby była bardziej kształtna i ładniejsza, zapewne zawładnęłaby moim sercem, ale nie zważajcie na to co pisze mam gorączkę i mogę bredzić. Kartka to 6m RR od Edyty, a ja najbardziej cieszę się, że w ogóle dotarł. Edtta – nie przejmuj się wiem co to znaczy mieć urwanie głowy.
English: Simple view card from Przemyśl with on of the little bears from the fountain. It is a part of 6m RR from Edyta :) I`ve never been in Przemyśl but we have family there and we will probably visit city this year because we wana hit to Ukraine from there.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz