piątek, 15 marca 2013

World full of cats

Do złudzenia przypominająca pocztówkę NI karteczka dotarła do mnie już dawno temu z wymiany z Justyną. Wydane przez Holenderskie wydawnictwo Emotifs czarno-białe zdjęcie kota wśród archaicznych już dziś szklanych butelek mleka, bardzo mi się podoba. Szczególnie godna uwagi jest mina kociaka, który właśnie odnalazł się w mlecznym raju.
Druga pocztówka – bo naszło mnie na przyspieszenie tempa kiedy to tylko możliwe – to wygrzewające się na słoneczku wiejskie kocięta. Sama mam w domu takie gumofilce i uważam je za najpraktyczniejsze buty na świecie, nie dziwię się zatem maluchom, że tak im się wśród nich podoba. Sylwia przesłała mi ją jako favorite tag z naszego forum z długą wiadomością :)
English: This is not a NI postcard but it looks similiar to it. It was published by the Netherlands Emotifs and sent to me as a swap from Justyna. I like such black and white photos thats why I want to show you not one but two. Both with carts :) On the secound from Sylwia you can see typical view of little cards from polish countryside. They like to spend houers in the sun.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz