czwartek, 14 marca 2013

Zenit

Sama już nie wiem o czym mam pisać. Boli mnie dziś głowa i jestem w nie najlepszym humorze. Na dodatek patrząc na tę piękną pocztówkę od Mariny przypomniałam sobie jak kuzyn pożyczył ode mnie Zenita wraz z 5 obiektywami – bo to rodzina... i co, i nie oddał. Marudził, marudził, bo fotografię studiował, ale jak znam życie sprzedał na allegro. Z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu i w ten oto sposób przestałam innym pożyczać. Bo to, że ja zwrócę jak widać nie działa w druga stronę.
English: Hi! I have badly headache today so I am in bad mood. The worst of all is that while looking at this wonderful psotcard I start to remember that I had Zenit few years ago but I was so stupid to lent it to my cusine. I never saw it again.. .With family you best look at picture – very true in this case.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz