środa, 24 kwietnia 2013

Easter Reksio

Zdecydowanie w Wielkanocnym klimacie jest pocztówka, którą przysłała mi Nielotna wraz z życzeniami świątecznymi i choć części z Was Reksio zapewne już się opatrzył mnie cieszy on wprost niesamowicie. W końcu nastała wiosna, po polach hasają małe jelonki, kury wyszły spod dachu wydziobywać ziarna, króliki się mnożą, a ja mam ochotę tańczyć z radości, Jutro posadzę bratki i jaskry, rozweselając mój balkon i pogrzeję się na słonku.
English: This Easter postcard was sent by Nielotna with best wishes for whole my family. I like Reksio and I could look at the card and the film for houers as well as my kids. Spring like this one from the psotcard has visited us finally and I am in greate mood so I wish you all the best.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz