poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Granice

Żeby zatrzeć niemiłe dla mnie wrażenie poprzedniej pocztówki postanowiłam od razu zapoznać Was z kolejną kartką z mojej ukochanej serii, którą przysłała mi Natasza. Żałuję, że sama nie mam tych pocztówek by móc wysłać jej choć jedną, bo Tasha nie dostała jeszcze żadnej kartki z tej wyjątkowej serii. Na zdjęciu przed wami Verneille z Trynidadu w stroju bytomskim, na który składa się galanda (wianek), kabotek (czyli po prostu koszula), wierzcheń (haftowany gorset) oraz spódnica z jedwabną zapaską.
English: On the card you can see Verneille from Trynidad in costume from Bytom Region it was sent by Natasza and belive me I am more than glad i have recive it. My only concern is that she didn`t recived any card from this serie and I can`t help her as I don`t really have any clear cards from it.

1 komentarz: