poniedziałek, 15 kwietnia 2013

La petite charcuterie

Poranek zapowiada się doprawdy obiecująco, jako że chłopcy już zdążyli niemal wydrapać sobie oczy. Głowa mi pęka, z nosa leci krew, a ilość obowiązków po prostu mnie przerasta. Chorzy ludzie powinni leżeć. Ja zerwałam się rano, ubrałam małego, obudziłam nastolatka, zrobiłam Pawłowi kawę i od czterdziestu minut staram się go ściągnąć z łóżka. Nie idzie mi, więc rozkładam ręce.
Nie będę się jednak użalać, zamiast tego czytam sobie co też napisała mi Winnie, na ślicznej karteczce z NI, która wysyłała mi podczas Chińskiego Nowego Roku. Ten okres wiąże się z wieloma tradycjami, z których koleżanka najbardziej lubi wspólny obiad i obowiązkowe ciasto ryżowe. Sama chciałabym kiedyś takiego spróbować.
English: I`m still ill so I started to read cards I have recived yesterday and in friday. This one is from Winnie. She sent it during Chinese New Year telling me about many traditions related to this day. One of them is family dinner with rice cake (I need to try it).
Thanks for Winnie I also have another multiples NI to my collection this time with all the delicatessen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz