wtorek, 2 kwietnia 2013

Mądrość z książką i filiżanką w tle

Ależ ja dawno nie widziałam anki79, od której dostałam tego fav taga. Przyleciał do mnie zimą – aa w sumie nadal mamy zimę - w okolicach Świąt po tym jak zdałam egzamin na prawo jazdy. To również kartka gratulacyjna z tej właśnie okazji. Lubię myśleć, że ten cytat na przodzie dotyczy właśnie mnie, bo choć nie spełniłam swoich marzeń mam piękne życie dzięki Pawłowi i dzieciom.
English: This fav tag from anka79 for long time was waiting for me to add it. It was a gratulation card for me driving licence. The quote in the front says „ Beautiful life is a greate ideal of youth that you fulfil in the maturity” - this is my free translation so orgive me all the mistakes. I like to think that I have such beautiful life even that I didn`t reach to my dreams – but thanks to Paul and kids I am more than happy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz