poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Poranek z Dinxem

Mrauuu... Wychylający się zza kantu mebla Dinx zaczepia mnie od rana łapą. Dziś nie dane było mi się wyspać również przez „kotka”, ale mojego małego i biednego. Jedzenie Wielkanocne w wydaniu mojej mamy to nie kuchnia dla trzylatka i tak całą noc mieliśmy ekscesy, a rano wcale nie było lepiej. Teraz by zapomnieć o nieszczęściu rzuca się z tatą kulkami na polu, a ja zastanawiam się czy bidulek dziś coś zje.
Śnieg sypie od rana i nasze domowe koty też już pochowały się do domu, tylko psy dzielnie znoszą tę pogodę, przy czym Durin (nasz nowofundland) przypomina obecnie wielką górę śniegu, a nie czworonożnego ratownika wodnego. Ja z moim katarem zostałam w domu i wpatruję się w kartkę od Klaudii, której Eryk mój starszy syn już pozazdrościł Gekona Lamparciego.
English: Cute cat Dinx from Reachael Hale serie was sent by słowieszcze az our forum favorite tag. I coule look at the card for ages as I realy like this serie and message from Klaudia is so nice and warm.
Outside my younger son and life partner are fighting with snow but I`m sure they will loose this fight. Good that this is also a greate fun for my 3-years old „little one” other way I would be really mad. Its Easter and we should welcom Spring!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz