wtorek, 30 kwietnia 2013

Wspomnienie z fotografii

Przed momentem zamknęłam i spakowałam moje pierwsze pełne pudełko dodanych na bloga pocztówek zagranicznych (o wymiarach 10x15). Kiedyś posegreguję pocztówki w tych pudełkach według krajów, póki co dzielę je jedynie rozmiarami oraz na polskie i zagraniczne. Żeby napełnić TO 10x15 z polskimi, brakuje mi jeszcze całkiem sporo (bo wiele naszych kartek jest niewymiarowych i wylądowało w drugim pudle). Na co zatem czekam? Sama nie wiem. Oto karteczka z favorite tagu od jabajbaj . Piękny reprint starego zdjęcia w najlepszym wydaniu. Mam w albumie zdjęcia z podobnej sesji i powiem szczerze, że bardzo brakuje mi dziś takich fotografii. Może kiedyś (gdy uzbieram na to fundusze), samo zrobimy sobie taką sesję rodzinną.
English: This is a big day, as I finnaly add one full box of cards 10x15 from abroad, now I need to finish adding the same box of polish postcard in this size. This one is a favorite tag from jabajbaj with am amazin photo in old style. I miss such photos in our albums, so maybe one day we will hake such family sesion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz