piątek, 10 maja 2013

Pettson and Findus #1

Na koniec zostawiłam sobie dziś prawdziwy rarytas i zarazem kartkę, która sprawiła mi wręcz niewyobrażalną radość. Oto Pettson i Findus bohaterowie książek Svena Nordqvista o mieszkającym na wsi starszym panu i jego kocie, które podbiły serca milionów dzieci, a także ich rodziców (w tym mnie rzecz jasna). Pocztówkę z ilustracjami wprost z mojej ukochanej serii przesłała mi Agata w ramach wyjątkowej wymiany, bo i ona otrzyma ode mnie ilustrację głównych bohaterów. Wróćmy zatem do początku. Pettson i Findus to bohaterowie wyjątkowi, bo odmieniają zwyczajny świat dziecka, na nowo pokazując mu codzienność, budując zaufanie do zwierząt, przyjaźni i własnych decyzji. Pokazują jak pozytywnie zakręceni potrafią być dorośli. Książki oczarowują ilustracjami, które same w sobie stanowią doskonałą zabawę dla dzieciaków, wyszukujących coraz to nowe szczegóły i szczególiki.
P.S. Oczywiście, że znamy Mamę Mu to wraz z Panem Wroną ukochana bohaterka Daniela!
English: Last card for today is my special swap with Agata. She sent me one of illustrations from Sven Norqvist book serie „Pettson and Findus”. We love them with our kids so this is greate joy to recive one. Funny little kitten with a lot of greate ideas and old man with golden heart are wonderful characters for children and adaults that I can with greate pleasure recommend it to all of you.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz