piątek, 10 maja 2013

Snow Shower

Napisałam dziś dwie prace, zapłaciłam za przedszkole, kupiłam książki dla dzieci i w końcu w tym tygodniu mam chwilę dla siebie. Siadłam więc do mojej największej pasji, jaką przez te prawie dwa lata stały się pocztówki, by podzielić się z Wami moimi skarbami. Choć na zewnątrz nieziemski upał, a mnie atakują stada komarów ja oddaję się przyjemności oglądania nieziemskiej wprost pocztówki jaką dostałam od Mariny w kwietniu. Tak jak i u nas w Rosji szalała wówczas zima, więc ta oto fotografia z Centrum Fotografii Braci Lumiere jest jak najbardziej na miejscu. Bardzo spodobał mi się ten śnieżny prysznic i od razu pomyślałam o spacerze przedszkolaków po parku z wychowawczynią.
English: Finaly I have a moment of breake and time for myself (and Danny ofcourse). So what can I do if not shering my greates pashion with you? This amazing postcard sent my Marina in April, while in Russia there was still snowy winter. As you can see this postcard from Center of Photography of Lumiere Brothers was sent in good moment. I love such black and white photos when you can see true emotions capture in one shot.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz