czwartek, 13 czerwca 2013

Like a fable

Nie mam pojęcia co to za ilustracja, ale kojarzy mi się jak najbardziej bajkowo i dlatego włożę ją między baśnie. Delikatne pociągnięcia jakby odmalowane ze snu i te kolory. Pocztówka, którą przesłała mi Anna jest zaiste piękna. Wypisana po brzegi, oprawiona w eleganckie znaczki, z których pokazuję tylko część i na dodatek dotarła do mnie w umiarkowanie krótkim jak na Rosję czasie. Czegoż mogłabym chcieć więcej, no może poza informacją co przedstawia, bo zżera mnie ciekawość.
English: I don`t know is the author of  this illustration or if it is related to any story. For me it looks like a fairy tale and thats why I will put it among fables. It`s so unreal and delicate, and the colours... Anna sent me an incredible postcard, written from beggining to the end and with greate stamps. I only wonder what exactly is on the card. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz