poniedziałek, 17 czerwca 2013

Our Little Prince

Mały Książę” Antoine de Saint-Exupéry to historia ponadczasowa, zaklęta w słowach, często stanowiących dla nas zagadkę. Czytałam ją tylko raz, ale byłam za młoda by w pełni zrozumieć jej sens i znaczenie. Teraz podchodzę do niej ponownie z większym dystansem i uzbrojona w życiowe doświadczenie. Przyjdzie czas, że przeczytam ją swoim dzieciom, na razie kuszę je ilustracjami, cytatami i własnym zafascynowaniem, które powoli udziela się i im. Nie uważam by była to pozycja jedynie dla nastolatków. Ba! Moim skromnym zdaniem książkę powinno się czytać wielokrotnie, w różnych okresach życia, za każdym razem wyciągając z niej inną, odkrywaną na nowo mądrość i poradę.
Pocztówki, które dziś wam pokażę to ulubione ilustracje moich synów, zafascynowanych postacią małego bohatera, a otrzymałam je z chin w ranach prywatnej wymiany. Po przeprowadzce zawisną zapewne jako cześć girlandy w pokoju Daniela.
English: „Little Prince” wrote by Antoine de Saint-Exupéry is a story everyone should read, even more than once. I`ve get back to it with my kids and now we start to read the story together once again. Cards I wanted to show you today are a part of my Chinese swap and they brought a little magic to our house.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię tę książkę. Pamiętam, że kiedy czytałam ją w podstawówce, kompletnie nie rozumiałam zachwytów nad "Małym Księciem". Potem wracałam do niej kilkakrotnie. Dobrze, że mi przypomniałaś o niej, bo kompletnie nie wiem, gdzie mam swój egzemplarz. Polecam również "Alicję w Krainie Czarów" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicji w domu mamy chyba z cztery wersje. Mam bzika na punkcie ilustracji XD

      Usuń