środa, 12 czerwca 2013

Slavic Spirits

Wracamy po przerwie i to z nie byle czym. Oto prawdziwa gratka, bo bajkowo-folklorystyczna! Słowiańskie skrzaty,albo tez duszki domowe od wieków towarzyszyły ludziom pomagając im w domu i obejściu, a czasem płatając zabawne psikusy. Moje przyszły do mnie mnie z Ukrainy, ta zabawna pani, która w planach ma chyba czesanie jeża (życzymy jej powodzenia) to Vostruha opiekunka domu, chroniąca go przed złodziejami. Przysłała mi ją mindanao <3 – przyda się w nowym mieszkanku.
Jej brodaty i rubasznie uśmiechnięty kolega to Dvorovoj duch obejścia i przyjaciel domu, który dotarł do mnie dzięki uprzejmości Iriny. Obu dziewczynom dziękuję!
English: I`m back with something really special. Those are Slavic folclore spirits. They were always amoung us helping in home and around and sometimes making nasty jokes. The old lady is called Vostruha shi is a spirit who guards a house from thieves and postcard with her was sent by mindanao.
Dvorovoj is a spirit of courtyard and her good friend. It was sent by Irina – thank you!

1 komentarz:

  1. Ale świetne pocztówki! Postacie niby bajkowe, ale widać, że mają swój charakterek i pazura :)Piękne!

    OdpowiedzUsuń