środa, 7 sierpnia 2013

My little story

Gooorącoooo... usycham, czuję się po prostu jak ta więdnąca trawa za oknem. Zrobiłabym lemoniadę, ale dziś matka wyciągnęła mnie na cmentarz i nie zrobiłam zakupów. Czas chyba zadzwonić po wsparcie i zamówić cytryny i miętę, woreczki na lód i pomarańcze. Taak zdecydowanie to właśnie muszę zrobić. Tymczasem jednak czas pododawać te wszystkie nowości, które zastałam w mojej przepastnej skrzynce. Nie sądziłam, że to maleństwo pomieści tyle korespondencji, ale na szczęście jakoś jej się to udało! I tak dotarł do mnie wysłany jeszcze w czerwcu fav tag z Chin od iamyourfish. Cukierkowo słodki Jetoy do mojej kolekcji. Dawno już żadnego nie trzymałam w ręce i niemal zapomniałam jakie przyjemne to uczucie.
English: So canndy sweet favourite tag from iamyourfish was waiting for me when I get back from my vacations. If you wonder where I was - I went on camping near the Poland border with Czech and Germany. We was staying in a tent with a view on the Czocha castle and only few steps from the lake. I had no internet for a week as when we come there were a huge flood in the region. I must say it was fun anyway!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz