środa, 18 września 2013

Odetchnąć wspomnieniami

To był długi tydzień, a ja wciąż nie mogę się jakoś pozbierać. Daniel wrócił do przedszkola, jest pod opieką psychologa, bo szok widać gołym okiem i oko to nie musi być wcale profesjonalne. Ta sytuacja będzie nas jednak prześladować jeszcze długo, bo w końcu zaczęły się przesłuchania. Będzie więc walka z ubezpieczycielem. Kocham nasz kraj... jak bum-cyk-cyk. Dobrze, że mogłam choć poczytać sobie w tym czasie pocztówki, a przyszło ich naprawdę mnóstwo, tylko przez moją chandrę, jakoś nie mogłam ich pozgłaszać. 
Zacznijmy może od Małego Księcia, na jak zwykle czarujących ilustracjach wydanych przez Afternoon garden, którego otrzymałam od Cloudrain wraz z niesamowitymi stemplami z jej podróży po kraju, pięknymi naklejkami tematycznymi oraz oczywiście kwiatowym znaczkiem. Nabrałam jakiejś niewytłumaczalnej ochoty na ponowne przeczytanie tej w sumie niewielkiej książeczki, może po tylu latach na nowo odkryję w niej mądrość. Z wiekiem zaczyna się dostrzegać bowiem nowe rzeczy.
Zgadniecie, czy mam wam podpowiedzieć? Tak! To Ania z Zielonego Wzgórza, ulubiona książka wielu z nas, choć ja nie wpisałabym jej w swój kanon. Zawsze interesowała mnie nieco inna literatura i przerabianie tej lektury było dla mnie istną torturą, bo zdecydowanie wolałabym kolejną pozycję Fredro. Niemniej ilustracja w tym wydaniu podoba mi się bardzo i być może, gdybym wówczas trzymała w dłoni tak oprawioną książeczkę również czytałoby mi się ją lepiej. 
English: Due to my discomfort after accident I don`t write to much or think about adding something for sometime. So next couple post I will try to create today will be a fast look through what I have recived during my hospitalization. 
I decided to start with Little Prince from Cloudrain. The illustration is so lovely and on the back there are amazing stamps from many turistic places and ofcourse flower stamp. Thank you.
The next illustration is from Anne of Green Gables. I was not a fan of this book in school, I always liked differend kinde of literature but this illustration is wonderful.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz