wtorek, 31 lipca 2012

Malarstwo Pani Danusi


To ostatnia pocztówka na dzisiaj, bo znów nie prześpię nocy, a nawet jeśli obudzę się o świcie nie będę miała energii na wypełnienie obowiązków, a tych mam sporo. Beata (Ata_) przesłała mi tę wyjątkową kartkę zgodnie z moim życzeniem z „koncertu życzeń” i teraz mam okazję Wam ją pokazać. To moja pierwsza otrzymana pocztówka Danuty Muszyńskiej-Zamorskiej, choć sama wysłałam już kilka. Do moich ulubionych prac należą te przedstawiające dzieci w strojach ludowych. Są unikatowe...


Wiesz Beato wydaje mi się, że prawa do wydania tych obrazów ma sama autorka, bo z tego co mi się wydaje Pani Danuta jeszcze żyje, ostatnio wraz z mężem rezydowała w Dom Aktora w Skolimowie, zatem prośby o ponowne wydanie trzeba by zapewne kierować do niej.

DANUTA MUSZYŃSKA -ZAMORSKA
DOM AKTORA W SKOLIMOWIE
UL PUŁASKIEGO 6/38
05-510 KONSTANCIN JEZIORNA
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz