niedziela, 29 lipca 2012

(prawie) Wenezuela


Moja pierwsza widokówka z Wenezueli dotarła do mnie ze Stanów Zjednoczonych za sprawą Śpiącej. Sytuacja jak z komedii (mnie takie zdarzają się w życiu non stop, jako że sama jestem w podobnej do Marty sytuacji życiowej). Były jechał na wakacje, dostał więc przykaz przywiezienia pocztówek no i jak to facet, wysyłka byłaby czymś zbyt skomplikowanym :) Więc kartki wysłała Marta z domu, a miała co wysyłać bo zgłosiło się Nas sporo. Powiem wprost, choć Śpiąca na widoczek z kartki narzeka, ja nie mam zastrzeżeń. Jasne mógłby być piękniejszy, ale widziałam tyle obrzydliwych, że ten naprawdę mnie cieszy! Nie zmienia to faktu, że trzymam Cię Marta za słowo i jeśli pojedziesz do Wenezueli oczekuję tego cudu w skrzynce. 


Archipelag Los Roques należy do Dependencji Federalnych Wenezueli, składa się z około 46 wysp, wysepek i skał luźno rozrzuconych na Morzu Karaibskim na długości ponad 40 km i szerokości ponad 20 km . To oto skupisko tworzy atol – będący ścisłym rezerwatem morskim , położony ok.145 kilometrów na północ od portu La Guaira w pobliżu Caracas. Niemal nienaruszony przez działalność człowieka atol,to bajkowa kraina, raj dla turystów i wędkarzy.


 

2 komentarze:

  1. lepsza wysłana z USA niż żadna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A pewnie, że lepsza... ja z tym (prawie) naumyślnie cytuję Śpiącą :D

    OdpowiedzUsuń