poniedziałek, 30 lipca 2012

Telefony na "wybiegu"


Ojej ileż ja już trzymam tę pocztówkę. Wygrałam ją w 24 edycji Loterii Permanentnej, która odbyła się 08 maja, jakimś cudem odpowiadając na pytanie Aty_. Nim stałam się właścicielką tej pocztówki, jakoś nie byłam przekonana do rosyjskich multi. Ale ten egzemplarz nieco zmienił moje podejście. Widzicie, lubię starocie, szczególnie te które ciężko spotkać, a sami musicie przyznać, że telefon stacjonarny jest już „zabytkiem”. Większość ludzi pozbywa się ich zastępując je telefonami komórkowymi, a przecież to małe dzieła sztuki. Można je podziwiać jedynie w muzeach, na straganach ze starociami, no i oczywiście na tej kartce. Podziwiajmy je zatem póki możemy.


 
Niedługo bowiem dzieciaki nie będą miały pojęcia na co patrzą, jak się wam wydaje co jeszcze wyjdzie z użytku stając się dla naszych pociech reliktem przeszłości?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz