czwartek, 30 sierpnia 2012

Bajkowy Łowicz

Ach jak cudownie, nie musieć czekać wieków na otrzymanie tej pięknej pocztówki. Z Jankowego offer tag`u przysłała mi ją Kasia (DwaWilki) i mam ochotę na wstępie ją wyściskać. Prezentowany na zdjęciu strój ludowy to rzecz jasna kobiecy ubiór łowicki. To jednak co najbardziej mi się podobało to wiadomość. Może zrobiłoby mi się głupio, gdyby napisał to do mnie ktoś inny, ale Kasię uważam za wspaniałą osobę i dobrą znajomą, a porada jak dobrać stanik przyda się większości kobiet. Moim zdecydowanie da się strzelić, choć nie poprawiam go co sięgnięcie na półkę, jest o wiele lepiej dopasowany niż poprzednie.

English: It`s wonderful not to have waitng for ages for such a postcard. The card was sent from „Jankowe ofer tag” by Kasia (DwaWilki) and I would love to hug her for that. On the picture you can see traditional costume from Łowicz region – one of my favorites. I deffinetly love the card but what I value most is message on the back. Maybe if someone else would wrote it I would feel stupid, but Kasia is a greate person and good friend, and the advice how to find a good bra is always welcome. 


No i oczywiście znaczki.

English: And stamps from the back side.  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz