niedziela, 12 sierpnia 2012

Kamieniaszczur Wrocławski

Pierwszą od góry kupki pocztówkę przysłała mi Agata(moonlitka) jako fav tag z naszego forum. Ostatnio mało się udzielam więc prezentowane kartki to głównie zaległości i opóźnione pocztówki, o których poczta nagle sobie przypomniała. Ta jest z 11 maja, a więc leży u mnie już od dawien dawna. Muszę Wam powiedzieć, że nie wiem czy dotąd ją czytałam, a może czytałam tylko w ferworze egzaminów nie przemyślałam treści? W każdym bądź razie bardzo mi się ona podoba. Agata napisała mi, że na grzbiecie Kamieniaszczura (kameleona, 10/12) znajdują się Wrocławskie kamienice, choć (i tu zgodzę się w 100%) takie kamienice ujrzeć można w wielu innych miastach Polski. W Szczecinie, z którego dotarła do mnie pocztówka właśnie takie zabytki wedle relacji Agaty znajdę na Rynku Siennym w centrum Starego Miasta.



 
Na odwrocie znaczek wydany z okazji Roku Św. Maksymiliana Marii Kolbe (2011). Wielkie dzięki za zatagowanie i tak wspaniałą pocztówkę, która dzięki temu otrzymałam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz