środa, 1 sierpnia 2012

Spojrzeć w gwiazdy


No dobra to rzutem na taśmę zaległa kartka, która wpadła mi w ręce. Oczywiście miałam już iść się kąpać, ale ja to ja. Szkoda gadać. Pocztówkę dostałam od Magdy jako fav tag, więc nie może mi się nie podobać. Na zdjęciu wykonanym teleskopem Hubble Pismis 24 w nebuli NGC 6357. I jak tu nie zakochać się w gwiazdach? 


Madzia opisuje swój deszczowy dzień, ale mnie ciekawi coś zupełnie innego. Jak udały się oba koncerty i ten reggae i Enej, na który wybierałaś się następnego dnia? Jeśli ktoś mi jeszcze raz powie, że studenckie życie jest ciężkie... nie pamiętam kiedy ja ostatnio byłam na koncercie. Z pewnością przed urodzeniem Daniela, ale kiedy? Na pewno to było w Stodole, tylko na czym to ja byłam? No nic nie przypomnę sobie teraz. 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz