czwartek, 2 sierpnia 2012

Toruńska Perspektywa


Bardzo podobają mi się te Toruńskie kartki z zakrzywioną perspektywą i chyba muszę się do kogoś uśmiechnąć by zakupił kilka sztuk dla mnie, ale po kolei. Tę oto dostałam w czerwcu, jako Oferuję Tag, ale nie mam bladego pojęcia od kogo, bo mój „darczyńca” zapomniał się podpisać, a ja niestety pamięć mam zawodną, wybiórczą i ogólnie z tych najlepszych... Z awersu dowiedziałam się, że na pocztówce widnieje ulica Kopernika z Domem Kopernika (jak masło maślane, w którym mieści się oddział muzeum poświęcony, a jakże – Kopernikowi. Nazwa domostwa pochodzi od plotki jakoby urodził się tu wielki astronom, lecz jak nadmienia nadawca coraz częściej słychać pogłoski, że pan Kopernik przyszedł na świat w innej kamienicy, również należącej do jego znamienitej rodziny, lecz o wiele bardziej reprezentatywnej i znajdującej się na rynku. Z podpowiedzi wiem, że obecnie mieści się tam dom towarowy PDT (chyba dobrze rozczytałam).



To lenistwo.. bardzo bym chciała, by ktoś mi zdradził czy widoczna tu ulica to już UNESCO, czy jeszcze znajduje się poza jego granicami „terytorialnymi”. Na razie zaznacza, że i owszem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz