poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zielona mapa

To może tak największa? Ano właśnie, bo przysłana z fav tagu zielona mapa Małopolski jest naaaprawdę duża. Nie zdawałam sobie wcześniej z tego sprawy, co nie zmienia faktu, że pocztówka bardzo mi się podoba. Boleję tylko nad tym, że sama nie mogę jej wysyłać. Nigdzie, prze-nigdzie w Małopolsce nie widziałam tych kartek. Tę przysłała mi Martyna (westieheart), którą muszę chyba wyściskać i wycałować.
Pocztówka jest elementem kampanii promocyjnej regionu i istnieje kilka jej wersji. Ta zielona to „Małopolska latem”, z ukazanymi punktami, które odwiedzić nie tylko należy, ale po prostu trzeba. Wiem, bo sama widziałam sporą część z nich, a resztę zobaczę gdy prawo jazdy stanie się moim udziałem i nie będę musiała się nikogo prosić o wycieczkę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz