czwartek, 13 września 2012

Balonowy raj

Naprawdę fajną oficjalną kartkę wyciągnęłam wczoraj ze skrzynki. Nadawcą jest Michael (Radio) ze stanu Virginia, który po przejrzeniu moich favów wybrał dla mnie świetną kartkę z dorocznego festiwali balonów w Nowym Meksyku. Bardzo rozbawiła mnie wiadomość napisana na komputerze i przeprosiny za to. Otóż żona Michael`a uznała, że nikt nie rozczyta go za chiny ludowe i w związku z tym wydała nakaz drukowania wiadomości. Ja proponuję pisać drukowanymi i będzie dobrze.
W kopercie znalazłam wspaniały prezent dla całej mojej rodziny silnie zaangażowanej w filatelistykę – kilka serii amerykańskich stemplowanych znaczków. Coś genialnego! Dziękuję.


Distance: 7,263 k
Travel time: 10 days 
 
No i same znaczki z koperty, lubię je, sama nie wiem dlaczego. Może po prostu dobrze mi się kojarzą, bo jak dotąd nigdy nie zawiodłam się na niczym ze Stanów.
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz